blog

اینترفیس اعلام حریق چیست و چگونه کار می کند؟

اینترفیس اعلام حریق

اینترفیس اعلام حریق

اینترفیس اعلام حریق چیست ؟ در سیستم های اعلام حریق متعارف یا آدرس پذیر از تجهیزات جانبی با نام اینترفیس (میانجی) و یا ماژول واسطه به منظور ایجاد هدایت و ارتباط سیستم های جانبی در یک تصرف مانند: پمپ های آتش نشانی، آسانسور دمنده های فشار مثبت، اگزاست فن و سایر تجهیزاتی که لازم است از سیستم اعلام حریق فرمان گرفته و خاموش یا روشن شوند، استفاده می شود. اینترفیس ها بر اساس نوع و نحوه ارتباط با تجهیزات جانبی عمل قطع یا وصل را میتوانند اعمال نمایند و روی زون در سیستم متعارف و روی لوپ در سیستم آدرس پذیر نصب می شوند. به طور کلی تجهیزات واسطه امکان کنترلی داشته و نمی توان از آن ها برای برق رسانی استفاده نمود.

همچنین بخوانید: اسپری تست دتکتور دود چیست؟

جهت مشاوره و خرید با شماره 02144288682 تماس بگیرید.

اینترفیس چیست ؟

در سیستم های اعلام حریق متعارف یا آدرس پذیر از تجهیزات جانبی با نام اینترفیس (میانجی) و یا ماژول واسطه به منظور ایجاد هدایت و ارتباط سیستم های جانبی در یک تصرف مانند: پمپ های آتش نشانی، آسانسور دمنده های فشار مثبت، اگزاست فن و سایر تجهیزاتی که لازم است از سیستم اعلام حریق فرمان گرفته و خاموش یا روشن شوند، استفاده می شود.

نحوه فعالیت اینترفیس چگونه است ؟

اینترفیس ها بر اساس نوع و نحوه ارتباط با تجهیزات جانبی عمل قطع یا وصل را میتوانند اعمال نمایند و روی زون در سیستم متعارف و روی لوپ در سیستم آدرس پذیر نصب می شوند. به طور کلی تجهیزات واسطه امکان کنترلی داشته و نمی توان از آن ها برای برق رسانی استفاده نمود.

Summary
Review Date
Reviewed Item
Fire alarm interface
Author Rating
51star1star1star1star1star
Software Name
all in one plugin
Software Name
web
Software Category
web

دیدگاهتان را بنویسید