blog

کفپوش ضد حریق چیست و چه کاربردی دارد؟

کفپوش ضد حریق

کفپوش ضد حریق

کفپوش ضد حریق رایان اطفاء

کفپوش ضد حریق یکی از عوامل بسیار تاثیر گذار در مقابله با گسترش آتش در محیط های خاص می باشد. اگر محیط کاری شما به نحوی است که ممکن است ذرات کوچک آتش و یا گداخته ها روی زمین بیفتند و ممکن است باعث بروز آتش سوزی شود تجهیزات ایمنی مانند این محصول می تواند گزینه بسیار عالی برای شما باشد. اصولا این محصول بر پایه هاردنر پلی آمینی و رزین اپوکسی بیسفنول تولید می گردد. به دلیل استفاده نکردن حلال و رقیق کننده های غیر واکنش گرا، به صورت ثابت و پایدار باقی می ماند. نانو کفپوش یک محصول بسیار نوین است که از تکنولوژی نانو استفاده شده و در مقابل فرسودگی و سایش بسیار مقاوم است. اصلی ترین کاربرد این پوشش ها این است که در هنگام آتش سوزی دمای سازه به دمای تخریب بحرانی نرسد.

این کفپوش ها دارای زیبایی خاص و در رنگها و طرحهای متنوعی تولید می شوند که می توانید بر اساس طرح اتاق و محل مورد نیاز طرح مودر نیاز را انتخاب نمایید.

کفپوش ضد حریق اپوکسی

یکی از کفپوش های بسیار مقاوم در برابر حریق کفپوش های اپوکسی می باشد که از رزین اپوکسی تولید می شود که کاملا در برابر حریق مقاوم است. کفپوش اپوکسی در تمام شرایط آب و هوایی استفاده می شوند. قیمت این محصول نسبت به عملی که انجام می دهد بسیار ناچیز است.

کفپوشهای اپوکسی دارای مقاومت بسیار زیادی در برابر هم ضربه و هم حریق هستند و همچنین بهترین گزینه برای استفاده به عنوان عایق صدا به شمار می آیند. این مدل کفپوشها سبک هستند و نصب آنها نیز بسیار ساده تر می باشد.

جهت مشاوره و خرید با شماره 02144288682 تماس بگیرید.

Summary
Review Date
Reviewed Item
Fireproof flooring
Author Rating
51star1star1star1star1star
Software Name
all in one plugin
Software Name
web
Software Category
web

دیدگاهتان را بنویسید