blog

هوزریل چیست و چه کاربردهایی دارد؟

هوزریل چیست؟

هوزریل آتش نشانی

هوزریل چیست؟ هوریزل جعبه ایست که در سرتاسر تاسیسات نصب می‌شود و دارای شلنگ آتش نشانی بوده و برای استفاده ساکنین یا آتش‌نشانی در مواقع اضطراری در تاسیسات می باشد. این وسیله یکی از لوازم و تجهیزات آتش نشانی می باشد.

شیر‌های آتش نشانی ایستاده به یکی از این سه گروه طبقه بندی می شوند. گروه اول فقط یک خروجی ۲/۵ اینچی (۶/۳۵ سانتی متری) دارد که تنها برای استفاده توسط آتش نشانی طراحی شده است. شیرهای گروه دوم خروجی‌های شلنگ ۱/۵ اینچی (۳/۸ سانتی متری) است که عمدتاً برای استفاده ساکنین طراحی شده است و گروه سوم ترکیبی از گروه اول و دوم است.

در این گروه، یک خروجی ۲/۵ اینچی (۶/۳۵ سانتی متری) با یک تبدیل ۱/۵ اینچی (۳/۸ سانتی متری) وجود دارد. کارکنان آتش نشانی برای اطفاء حریق معمولاً شلنگ‌شان را در خروجی نصب خواهند کرد و به ندرت از شیلنگ شیرهای ایستاده استفاده می‌کنند.

شلنگ آتش نشانی / رایان اطفاء

بیشتر بدانیم

شیلنگ‌های سازمان آتش‌نشانی شلنگ هایی با کیفیت بالا هستند و آتش نشانان با اصول مراقبت از شلنگ هایشان آشنا هستند. شیرهای آتش‌نشانی ایستاده با ارزشمندترین سیستم ها در تاسیسات بسیار وسیع یا تاسیسات چند طبقه می باشند. مزیت اصلی که شیرهای آتش نشانی ایستاده ارائه می‌دهند کاهش مدت زمانی است که طول می کشد شلنگ در سرویس قرار گیرد.

در تاسیسات بزرگی که در آن حریق ممکن است در مساحت ۳۰۰ یا ۴۰۰ فوتی (۹۱/۴ یا ۱۲۱/۹ متری) از نقطه ورودی رخ دهد، کارکنان آتش نشانی مجبورند شلنگ های ساختمان را تا نقطه ای که بتوانند به حریق حمله کنند بکشند. دشواری دسترسی به قسمت هایی همچون سقف نیز ممکن است با شیرهای آتش نشانی ایستاده برطرف شود.

شیلنگ آتش نشانی/ رایان اطفاء
جاشلنگی (Hose house)، کابینت آزاد ایستاده یا نصبی روی دیوار است که حاوی شلنگ، تجهیزات اطفاء حریق و اتصالات تأمین آب از چندین نوع (معمولاً هایدرانت یا هیدرانت آتش نشانی) می باشد. این وسایل بیرون از ساختمان و برای استفاده توسط کارکنان آتش نشانی نصب می شوند.

تجهیزات آتش نشانی/رایان اطفاء

جهت مشاوره و خرید با شماره 02144288682 با ما در ارتباط باشید.

Summary
Review Date
Reviewed Item
Hoserail
Author Rating
51star1star1star1star1star
Software Name
all in one plugin
Software Name
web
Software Category
web

1 دیدگاه در “هوزریل چیست و چه کاربردهایی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید